Tisdag

Hej jag är dålig!
I know, behöver inte påminnas. Men har inte haft något större att berätta om och det jag gjort vill jag njuta av själv. Är fortfarande sjuk, eller ja mitt halsonda existerar fortfarande så blir ingen träning för mig :(
Ska kurera mig och kanske ta tag i lite plugg och vuxenplaneringen för simingen :)

Idag har varit den bästa dagen på länge, den spenderas med en vän och det har betytt oerhört mycket för mig. Senaste dagarna har jag varit lite vissen och ledsen, men personen fick mig på glada banor igen.

Om två dagar åker jag till Stockholm, oh yes! Åker upp på torsdagkväll och stannar till tisdagmorgon. Ska bla annat gå på ulriksdals värdshus med några vänner för att fira en vän som fyllt år :) Kommer bli en toppen kväll! Sen sakanr jag min familj oerhört mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0