Tisdag

Godmorgon på er!
Blev en tidigare uppgång idag än igår, men är fortfarande dålig halsen. Jävla skit! Hoppas fan att det inte är något virus, då ligger mina tävlingsstarter illa till :O
Har precis avslutat mitt pass som hemmafru ;) Har städat min halva av rummet SAMT städat upp Markus halva och grejat i köket. *Klapp på axeln* jag tackar! Blir lunch om en liten stund och sen går jag på andra passet som student ^^ haha Tänkte packa ihop lite plugg och gå ner till bibloteket och sätta mig :)

Det är mulet idag, kanske lika bra då man inte blir distraherad av solen och vill sola istället (A) Ska byta om nu och fixa till mig lite :) Uppdaterar mer från biblioteket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0