Söndag

Oh shit, sorry!
Har tänkt flera gånger att jag måste uppdatera, men lusten har inte inträffat! :O Vaknade typ halv elva imorse av att Markus hoppade i sängen då han hade kommit hem från hans morgonträning med E- gruppen. Åh vilken pigg och glad tjej man var -.- Och de halsonda vägrar ju gå över, har haft det sen i fredags nu. Skyller på Kasper, en utav mina simmare i vuxentekniken. Han klaga på att han hade ont i halsen, ev halsfluss :O :P

Sen iaf gjorde vi oss i ordning och drog iväg till Burlöv eftersom vi inte kom dit igår (ska förklara det senare). Vi skulle byta en utav mina ljuslyktor jag fick  födelsedagspresent eftersom den råka vara i samma färg som en jag redan hade. Blev även liten shopping, hittade två super duper söta vårklänningar, ska inviga dem kommande soldagarna i dem. Kan visa på bild imorn då det är bättre ljus här inne.

Tvätta bilen var vi tvunga att göra, eller jag fick tvätta medans Markus satt i bilen. Frös som en gris och han satt där och skratta :( Sen blev det raka vägen hem och han somna på sängen medans jag pyssla med lite annat. Ingen träning blir det heller eftersom det halsonda.

Gårdagen då började inte så bra, dels ont i halsen. Dels skulle vi till burlöv men Markus mamma hade tagit bilen för att åka och handla innan vi drog iväg. Hon ringde sen och sa att hon hade ett probelm = punktering. Vi fick låna Alex bil åka dit och hämta maten, köra hem den och sen åka hämta Markus pappas bil och sen lämna Alex bil. oj det var kaos, men det har löst sig iaf ;) Dock glider vi runt på reserv däck nu och hoppas på att det blir utbytt imorn!

Nu ska jag lägga mig i sängen och äta godis, update later! :D

titta så sött man kan sova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0