Onsdag

Gud så skönt att få sova ut!
Lite iaf ;) Gick som vanligt upp vid 4 igår för att ta tåget enr mot skåneland. Men var ute och fladdra lite efter jag kommit ner så gick inte och sov förren vid två på eftermiddagen. Känner mig fortfarande seg, men har mycket att göra idag eftersom imorn åker vi till KOLMÅRDEN! Där jag ska förverkliga min dröm, bada med delfiner :) Jag är såååå spänd!:D Kommer bli så jävla awsome! Men måste hålla fötterna på jorden e nstund till och fixa packning, skola och ett pass för simmarna ikväll. Sen går jag glida iväg i drömmarna igen ;)

Vet inte hur mycket bloggande det kommer bli ikväll och under torsdag/fredag. Men ska göra mitt bästa! :) efter kolmården på fredag åker vi upp till sthlm och stannar lite över helgen, obestämt när vi åker ner igen. Men det lär jag berätta så håller er uppdaterade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0