Lördag

Goddag!
Länge sen jag skrev ngt "vettigt". Har haft en liten dipp dem senaste dagarna och har försökt fly från verkligheten lite. Slutat anpassa mig efter andra och bara fokuserat på mig själv och min saker och min framtid. Nog om det, det vänder snart :)

Har varit i hallen idag och tränat lite då det är tävling imorn! Ska egentligen simma tre distanser imorn men fudnerar på att stryka mig på 2 x 100m distanser och bara simma 50m fjäril och sen vila upp i veckan och köra 100 inför nästa helgs tävling i Ystad. Är ju även sjuk så vet inte hur mycket jag vill pressa mig själv :O
Ska ha en liten dialog med min tränare så får vi se vad vi kommer fram till :)

Kommer inte hända mycket ikväll inte, äta kolhydrater och sova. Ska upp tidigt imorn och ladda energier trots att jag bara simma på eftermiddagen :) är lite taggad ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0