Kolmården

Kan inte riktigt sätta ord på vad jag känner just nu.
Så många känslor och det mesta är bara positiva. Åkte som sagt tidigt imorse och vi kom till kolmården runt tolv tiden. Vi checka in och sedan åkte vi till Tropicarium, ett separat hus med regnskogs och vatten miljö :)
Var sjukt häftigt, men dem byggde om så de tförstörde känslan lite. Men fick verkligen en uppernbarelse, det är det här jag vill jobba med!

Efter tropicarium så åkte vi tillbaka och tillbringade någon timme i Spa avdelningen, så sjukt avslappnande och jag kunde verklige släppa tankar och känslor vilket mitt psyke behövde.
Blev några timmars vila innan middag och sen ett sista dopp i bubbelpoolen ;)

Ska kolla på film nu och sen sova. Imorn blir det uppgång hyfsat tidigt då vi måste checka ut innan elva, lägga sakerna i bilen och vi ska samlas tio vid receptionen :) * så sjuuuuuuukt taggad*
Dagen blir mellan 10-16 och efter det rullar vi mot sthlm så blir nog inte mer uppdatering förrens då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0