Egen tid

Shit, har haft värsta tjejdagen idag!
Färgat, tvättat och fixat håret, rakat benen, smort in mig, noppat ögonbrynen, peelat ansiktet, klippt och målat naglarna m.m Känner mig ny och fräsh! Synd att man inte ska ut ikväll utan hänga i simhallen :( Men men det behövdes ändå. Markus är och träffar än vän så medans han är borta så ska jag fixa en liten lsita för morgondagens to-do!

Ska till hallen ikväll som sagt för att ha landträning och stärka upp bålen främst men även lite muskler därtill. Igår var första träningen på ca 2 veckor. Och jäävlar vad bra tekniken kändes, speciellt på fjärilen. Självkalrt blev jag trött då min kondis försvunnit men bara flög fram i vattnet ändå :D
Och det är ju tävling snart så måste börja tagga till nu!

Och efter min träning är det ju vuxenteknik som vanligt :) Hoppas det blir många så vi kan köra teknik! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0