Underbara fredag

Halloj!
Solen skinner och jag är utvilad för en gång skull! Har aldrig kännt mig så här pigg på hela denna vecka :D
Har inte hunnit göra så mycket än denna förmiddag faktiskt. Har plockat undan lite, förstår inte hur det kan bli så stökigt på några få timmar :O

Ska plugga nu, funderar på att gå ner till bibblan, men vet inte hur mycket det blåser ute så avvaktar på den fronten lite (A) hahah Ska försöka tvinga med Markus att åka till Burlöv för att handla nya hörlurar till mgi eftersom dem förra gav upp :( Överlever inte utan musik!

Vi ska även hälsa på vår kompis Alex som renoverar i sin nya lägenhet här några nummer från oss. Ska även ärva två nattduksbord av honom, slipper man bli väckt av Markus när han typ ligger på mig för att han ska stänga av sin väckarklocka xD ^^

Hoppas på att det blir träning ikväll med, igår kände jag mig inte riktigt i form. Var seg, frös och hade väldigt ont i axlar och nacke. Ska stretcha lite mer och se ifall det blir bättre.

Ska lägga upp lite filmer från träningen igår, då jag simmar några 25:or och två starter! :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0