Torsdag

Hej bloggisch! ^^
Atm sitter jag i badet, trevligt ställe att blogga på va? ;) Känns som jag inte har tid längre så får försöka göra två flugor i en smäll. Dem senaste dagarna har bestått mest av plugg,träning och att vara tränare! Sen har ju Markus varit sjuk också och varit hemma dem senaste dagarna så har fått tagit hand om honom med.

I tisdags åkte vi ju till faster över lunch, fika och allmänt mys. Super trevligt och skönt att få komma ut och se något annat! :) Sen träning på kvällen då jag tvekade till att simma för jag mådde lite halv konstigt men det gick super bra, galet nöjd!
Gårdagen spenderades bara hemma med plugg, planering och lite annat småfix. Va dropp in tränare mellan 16.45-18.45 sen hem och käka och tillbaka till hallen för att träna vuxensimmet och sen låsa hallen. Fick även nyheter om att mamma ska komma ner över helgen och se mig tävla! Blev så glaaaad :D Hon kommer ner på fredag förmiddag och stannar till söndag ev måndag :)

Idag är det liten repris från igår, ska till hallen och teknikskole grupper, ca 25 barn på två ledare..nice! Sen hem och äta och sen tillbaka för att ha egen träning. Har testat att sitta kvar där men huvudet mår fan inge bra ^^ haha

Ska försöka stretcha lite nu i värmen och får se om det blir bättre i musklaturen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0