Tisdag

Godmorgon.... Eller snarare goddag ;)
Vaknade lite för sent idag igen :( Men har försökt kompensera detta med att äta frukost och städa hela Markus rum, i den mån jag kan ^^ Vet ju inte vad han ska ha alla sina grejer och orkar inte få skit för att han inte hittar dem ;) haha!

Nu några timmar framöver väntar plugg! Stenhårt jävla plugg. Och en liten lunch måste nog hinna slinka in också. Sen vid tre tiden går jag till hallen då första träningen för året sker, börjar 15.45 - 18.00. Men lär inte vara hemma vid halv åtta ca eftersom Markus är tränare för D- gruppen och dem slutar inte förren vid nio och jag är för lat för att gå hem ;) haha

Min cam är inte den bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0