Måndag

Tjenixen!
Katastrofalt uppdaterat från min sida, men ja det blev knas hela helgen. Åkte aldrig till min vän då han berättade att hans pappa fick åka akut till sjukhuset och inte kudne ses :/ Och det var ju väldigt tråkgit att höra och det kan man ju inte göra så mycket åt. Så vi fick helt enkelt skjuta upp våran träff.

Så jag och Markus tog in på hotell eftersom det inte fanns tillräckligt med sovplatser hemma hos hans bror. Efter frukosten på hotellet så åkte vi iprincip och hämta dem andra och åkte hem till Lomma igen. Hände inte så mycket denna söndagkväll.

Idag då, har spenderat mycket tid med studierna. Men jag vaknade och var så jävla arg på allt! Kunde inte göra nånting utan att bli helt frustrerad. Så gick och la mig en stund tills jag fick lugna ner mig. Men nu är det bra igen och sitter hemma med ett leende på läpparna!

Om ca en timme ska vi gå till Alex som flyttat inte så långt ifrån oss och hälsa på han :) Ska bli kul och komma ut från lägenheten lite. Är lite orolig för att jag ska bli sjuk då Markus mådde jätte dåligt igår med halsont och huvudvärk. Och jag som ska tävla i helgen får fan inte bli sjuk nu! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0