Lite av mina julklappar

Detta inlägg kommer ganska sent, men bättre sent än aldrig eller vad säger man ;) haha

Min Jul var faktiskt ganska mysig, jag är inte direkt den som gillar denn högtid. Men första året efter 4 år så kändes det faktiskt bra :)

Fick ju min underbara fina rosa resväska av pappa.
Pengar
Av farmor fick jag en utav mina största önskningar, bada med delfinen och den här gången blir det på kolmården! Ska bara boka in ett datum och sen är det klart!

Lite flytta hemifrån saker av mormor och morfar :)
En rosa gos filt som man kan stoppa in armarna i av min lillebror :) hann dessvärre inte fota den innan jag åkte :(

Men typ denna ;)



Trippla presentkort på Ikea, 500 x 3. Ett är redan använt ;)



Rosa Shepherdtofflor av Markus, älskar dem!



Ljuslykta från Iittala, den första i min kommande samling!


Tack så mycket för allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0