Första dagen på nya året

God fortsättning får jag lov att säga :)
Hoppas ni haft ett riktigt awasome nyår! Själv anlände jag ju till Lund vid halv sju och direkt hem för tre rättersmiddag och fixa till sig inför våran lilla mini utgång ^^ Men det var trevligt, vi åkte till Markus bästa kompis Anna och hennes kille i Malmö :) Träffa lite roligt folk och sedan gick vi ut och titta på raketer. Jävla vad det poffa i hela jävla malmö ^^

Det blev ganska tidigt hem, tror vi drog vid halv ett. Jag tyckte det var ganska jobbigt att vara omringade att fulla människor, höga ljud och på en okänd plats där jag inte kunde dra mig undan :(
Men men, det vart lagom ändå!

Gick upp vid tolv tiden och har hunnit packa upp väskan, bada och fräscha till mig lite. Ska fixa till håret lite och sen ska jag skriva ner mina nyårslöften! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0