Glad alla hjärtans dag!

Godkväll läsare!
Hoppas ni har en underbar dag tillsammans med era nära och kära. Har spenderat några timmas hos min gulliga farmor. Gav henne några tulpaner och lite fika och jag fick även en tidig födelsedagspresent, tack!  Sedan drog jag till simhallen för att simma in lite inför morgondagens tävling. Då jag inte har tränat på en vecka är jag lite osäker på dagsformen, men tre femtior ska jag nog klara av. 
 
Kvällens dejt får bli mamma, vi laddar tillsammans inför imorgon. Men självklart går alla mina tankar och all min kärlek till min pojkvän som är kvar nere i Skåne. Jag älskar dig så mycket och är så lyckligt lottad som har dig!
 
Imorgon kommer bli en lång dag och längtar så otroligt mycket. Flyger typ på moln av endorfiner och nervositet. 
Uppdaterar imorn igen när jag är hemma från tävlingen. Önska mig lycka till! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0